Den Bommel - Rhoon 12 februari 2022 Terug

In de belangrijke (gezien de stand op de ranglijst) thuiswedstrijd tegen Rhoon wist Den Bommel met veel inzet de punten op De Kruus te houden.
In de eerste helft wist Den Bommel voldoende afstand te nemen (3-0 rust) om in de tweede helft de voorsprong te verdedigen en met een 3-1 overwinning de kleedkamer op te zoeken.

Vanaf de eerste min streed Den Bommel met veel inzet en dit resulteerde in de 12e min in de 1-0.
Het was Wesley Bakker, op aangeven van broer Johnno, die de score opende met een bekeken schot. Twee min later was er bijna de 2-0, toen Johnno Bakker de doelman ver voor zijn doel zag staan maar het schot, van eigen helft, verdween rakelings langs de verkeerde kant van de paal.
Den Bommel bleef het Rhoon lastig maken en in de 32e min lukte het Johnno Bakker wel om de 2-0 binnen te schieten. Vlak voor het rustsignaal ging Johan Kornet over rechts goed door en zijn voorzet werd keurig door Johnno Bakker tegendraads tegen het net geschoten, 3-0.

In de tweede helft probeerde Rhoon met meer inzet wat meer in de wedstrijd te komen en het de thuisclub wat lastiger te maken. Den Bommel ging wat slordiger spelen en moest zich wat meer terug trekken. In de 76e min wist Rhoon, na niet goed ingrijpen in de verdediging bij Den Bommel, de 3-1 te scoren. Rhoon ging er weer in geloven, had meer balbezit maar echt gevaarlijk werd het niet.

Opstelling: Sander v Reijn, Johan Kornet, Raoul Verolme, Stefan Klink, Corné op ’t Hof, Jesper vd Hoek, Frank Post, Johnno Bakker (75 Thomas Engels), Patrick Verolme, Wesley Bakker (80 Dave v Eijmeren), Ruben Rui dos Santos

Voor foto's van de wedstrijd klik hier