Vrienden van v.v. Den Bommel

Vrienden van vv Den Bommel. Wat is dat?

v.v. Den Bommel moet geheel op eigen kracht zorgen voor een sluitend financieel plaatje.
Dat lukt redelijk, maar subsidies van overheidswege zijn er niet of nauwelijks.
De Vrienden ondersteunen de vereniging financieel bij het doen van grote en kleine uitgaven, zoals bijvoorbeeld onderhoud van de accommodatie, aflossing lening, aanschaf trainingsmaterialen.

Wat u daarmee te maken heeft?

U kunt namelijk óók een vriend worden van v.v. Den Bommel, dat kan op verschillende manieren.

• de Club van 10
  • de Club van 20
  • de Club van 25
  • de Club van 50
  • de Club van 50+

Waar staan die getallen voor?

De getallen van de club (10, 20, 25, 50 en 50+) staan voor het eurobedrag dat als uw jaarbijdrage geldt.

De bijdragen van de Club van 10 en de Club van 20 gaan naar de jeugd, de bijdragen van de Club van 25 en de Club van 50 komen volledig ten goede aan de vereniging en zijn bestemd voor o.a. aanschaf trainingsmaterialen en klein onderhoud. De bijdrage van de Club van 50+ zullen worden gebruikt voor groot onderhoud, o.a. het vernieuwen van het dak en opknappen kleedkamers, dit zijn speciale uitgaven, die de vereniging niet zonder meer zelf kan doen.

Kan iedereen lid worden?

Ja, dat kan. U kunt als persoon lid worden of uw bedrijf lid maken. U kunt natuurlijk ook – en dat zouden wij nog meer op prijs stellen – uw collega’s of medewerkers vragen ook lid te worden.

U kunt ook van meerdere Clubs lid worden. Zo kunt u specifiek de jeugd steunen door lid te worden van de Club van 10 of de Club van 20 en meer algemeen de vereniging helpen door ook lid te worden van de Club van 25 of 50 of 50+.

En niets staat u in de weg om zowel de jeugd specifiek als de vereniging in zijn algemeen tegelijkertijd te steunen. U wordt dan gewoon lid van twee van de clubs!

Wat krijgt u ervoor terug?

Allereerst natuurlijk de voldoening dat u een vitale vereniging steunt, die zorgt voor veel (voetbal) plezier voor haar ca. 190 leden uit de directe omgeving van Den Bommel.

Van iedereen die zich aanmeldt als lid van een van de Clubs wordt de naam vermeld op een lijst, tenzij u dit niet wenst, die in de kantine van de club hangt. Als u uw bedrijf aanmeldt, maakt u meteen een beetje reclame voor uw bedrijf!

Jaarlijks ontvangt u een financiële verantwoording van het bestuur waarbij tevens wordt vermeld wat de Vrienden in dat seizoen voor de club hebben betekend.

Wij hopen u als nieuwe vriend van vv Den Bommel te mogen begroeten!

Wij hopen u enthousiast gemaakt te hebben om met ons mee te doen in de ondersteuning van voetbalvereniging vv Den Bommel. Wilt u zich meteen aanmelden? Stuur een mail naar info@vvdenbommel.nl met uw naam, emailadres, postcode, woonplaats en natuurlijk van welke Club u lid wordt.

U kunt natuurlijk ook het antwoord strookje downloaden Vrienden v.v. Den Bommel PDF, invullen en inleveren bij Kailey Wolfert, Thomas Engels of Jordi Kievit.

Bankrekeningnummer NL69 RABO 0308 9514 76 t.n.v. v.v. Den Bommel of contant betalen aan Kaily Wolfert.

Club van 50 +
Daley Bakker/Rik Damme Kantinepersoneel  Marijn Knoop/ Leon Breeman