Fc IJsselmonde - Den Bommel 30 oktober 2021 Terug

In de uitwedstrijd tegen Fc IJsselmonde kwam Den Bommel duidelijk wat tekort om het de tegenstander serieus moeilijk te maken.
Zeker de eerste helft werd het op bijna alle fronten afgetroefd.
Na 40 min spelen stond het al 4-0 op het scorebord, niet in de laatste plaats door diverse persoonlijke fouten kon Fc IJsselmonde simpel tot deze stand uitlopen.
De laatste 5 min lukte het Den Bommel om de ruststand nog wel wat dragelijker te maken, Patrick Verolme benutte een strafschop voor de 4-1 en Wesley Bakker schoot vlak voor het rustsignaal de
4-2 binnen.

De tweede helft kon Den Bommel wat meer tegenstand bieden en ging op zoek naar de aansluittreffer maar het was de thuisclub die in de 67e min er 5-2 van maakte.
Den Bommel wist nog wel via een benutte strafschop, wederom door Patrick Verolme, op 5-3 te komen maar het slotakkoord was voor Fc IJsselmonde dat vlak voor het eindsignaal de 6-3 scoorde.

Opstelling: Sander v Reijn, Daniël Mullenberg, Leon Breeman (60 Thomas Engels), Stefan Klink (70 Luca vd Boogert), Dave v Eijmeren, Jesper vd Hoek, Frank Post , Raoul Verolme, Patrick Verolme (75 Daniek de Roon), Wesley Bakker, Ruben Rui dos Santos