Den Bommel - SSS 25 september 2021 Terug

Na lange tijd weer een wedstrijd in competitieverband.
De eerste wedstrijd van het seizoen 2021-2021 is het Den Bommel niet gelukt de punten op “De Kruus” te houden. Tegenstander SSS uit Klaaswaal was de betere ploeg en ging met de punten naar huis.

Gelijk vanaf het begin was het SSS dat het spel bepaalde en richting het doel van Den Bommel ging en al in de 7e min stond de 0-1 op het scorebord.
In de 11e min moest doelman van Reijn alle moeite doen om een gevaarlijk schot, met stuit, onschadelijk te maken.
In de 19e min was het Den Bommel dat een poging waagde het net van SSS te vinden, maar het schot van Patrick Verolme ging langs de verkeerde kant van de paal.
Na een halfuur spel werd Ruben dos Santos diep gestuurd maar de doelman van SSS was er net iets eerder bij, echter hij deed dat net buiten de 16mtr lijn. Normaal gesproken is hands van een keeper buiten de 16mtr een rode kaart maar de scheidsrechter had hier vanmiddag een andere mening over. Vrije trap wegens hands n een gele kaart voor de doelman. De vrije trap kwam niet verder dan de muur.
Vlak voor het rustsignaal was er nog een overtreding op Patrick Verolme binnen de 16mtr maar wederom had de scheidsrechter hier een andere mening over.

Ook in de 2e helft was het SSS dat de bovenliggende partij was, in de 53e, 55e en 64e min wist men de score uit te bouwen naar 0-4. Den Bommel wist via Wesley Bakker in de 65e en via Frank Post in de 67e min nog terug te komen tot 2-4 maar was daarna niet bij machte om het nog spannend te maken. Vlak voor het eindsignaal werd Ruben dos Santos binnen de 16mtr gevloerd maar ook deze keer geen strafschop.

Opstelling: Sander v Reijn, Johan Kornet (Leon Breeman), Corné op ’t Hof, Stefan Klink (Luca vd Boogert), Dave van Eijmeren, Jesper vd Hoek, Frank Post, Patrick Verolme, Thomas Engels (Coen Kornet), Wesley Bakker, Ruben Rui dos Santos

VOOR FOTO'S KLIK HIER