Den Bommel - DFC 12 oktober 2020 Terug

Als je ze zelf niet maakt, dan....

In de thuiswedstrijd tegen DFC lukte het Den Bommel niet om te scoren, de einduitslag was 0-1. De kansen waren er volop maar werden niet benut. En de aloude voetbalwet luidt: ‘Als je ze zelf niet maakt dan ….’

Er werd door beide ploegen voor elke meter gestreden, daar lag het dus niet aan maar zowel Den Bommel als DFC konden niet echt terug kijken op een goede wedstrijd. De bezoekers hadden wel meer balbezit maar kon geen echte vuist maken en Den Bommel ging veel te slordig met de gecreëerde mogelijkheden om. De ruststand was dan ook 0-0.

De tweede helft was bijna identiek aan de eerste, wederom diverse mogelijkheden voor de thuisclub maar het was DFC dat als enigste deze middag het net wist te vinden. In de 71e min lukte het om via een van richting veranderde inzet de 0-1 op het scorebord te zetten. Den Bommel probeerde het nog met man en macht maar het vizier stond niet op scherp deze middag.

Opstelling: Rick Postema, Johan Kornet (75 Corné op ’t Hof), Joris Buijs, Stefan Klink, Leon Breeman, Jesper vd Hoek, Frank Post, Patrick Verolme, Ruben Rui dos Santos, Wesley Bakker, Marnik Briegoos (18 Michel v ST Annaland (70 Dave v Eijmeren))