Klundert - Den Bommel 26 oktober 2019 Terug

Net als in vorige wedstrijden moest trainer van Gils in de uitwedstrijd tegen Klundert weer sleutelen aan de basis elf, dit keer waren doelman Postema en Frank Post afwezig, in de warming-up viel ook Thomas Engels af. De eerste helft vielen respectievelijk Jesper vd Hoek, Coen Kornet en Ruben Rui dos Santos ook nog uit zodat de mogelijk tot wisselen al snel over was.
De eerste 20 min was het een gelijk opgaande strijd en gaf Den Bommel goed partij. Daarna trok de thuisclub de wedstrijd naar zich toe en kreeg Den Bommel het steeds lastiger. In de 26e werd een fout in de verdediging goed afgestraft en werd het 1-0. Vlak voor het rustsignaal kreeg Johnno Bakker de mogelijkheid de stand op gelijke hoogte te brengen maar zijn inzet kon door de doelman met de voet worden gekeerd.
De tweede helft bleef Klundert loeren op mogelijkheden om de score te verhogen en mocht Den Bommel van geluk spreken dat het maar bij 1 tegendoelpunt bleef. Zelf kreeg Den Bommel nog een kleine kans om te scoren maar wederom stond de doelman op de juiste plaats om dit tegen te houden.

Opstelling: Sonny Kievit, Johan Kornet, Patrick Verolme, Leon Breeman, Dave v Eijmeren Joris Buijs, Jesper vd Hoek (35 Sam Domatilia), Wesley Bakker, Johnno Bakker, Coen Kornet (45 Stefan Klink), Ruben Rui dos Santos (45 Toni Tieleman)

Voor foto's van de wedstrijd klik hier