Meeuwen - Den Bommel 10 april 2018 Terug

In de uitwedstrijd tegen koploper Meeuwen te Zoutenlande is Den Bommel er niet aan te pas gekomen.
Al na 12 min stond er een 2-0 op het scorebord en liep Den Bommel achter de feiten aan.
De thuisclub had ook meer inzet en mede daardoor had Den Bommel niet veel in te brengen.
In de 2e helft (56e min) was er weliswaar nog een schot op de paal van Johnno Bakker maar dat was niet meer dan een speldenprik. In de 62e en 75e min wist de thuisploeg nog een keer het net te vinden en zodoende werd de eindstand 4-0.

Opstelling: Jordy Hanenberg, Jordi Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Frank Post, Mees Vroege, Joris Buijs, Wesley Bakker (75 Bryan Bouwens), Johnno Bakker, Ruben Rui dos Santos

Voor foto's van de wedstrijd klik hier