Den Bommel - Serooskerke 17 februari 2018 Terug

In de thuiswedstrijd tegen Serooskerke was het voor Den Bommel belangrijk te winnen om zo te proberen om aansluiting bij de middenmoot te krijgen. Ook Serooskerke liet zien dat men voor de 3 punten gekomen was.

In het begin was het wat aftasten vanaf beide kanten, Serooskerke had wat meer balbezit maar kon vooralsnog geen vuist maken. Zodra Den Bommel in balbezit kwam zocht het gelijk de aanvallers en was het met wat afstandsschoten het gevaarlijkst. In de 41e min had de doelman geen weerwoord in een schot van Johnno Bakker en werd het 1-0. Vlak voor het rustsignaal leek de 2-0 op het scorebord te komen maar het schot van Mees Vroege werd door een verdediger van de doellijn gekopt.
In de 2e helft probeerde Serooskerke nog meer druk te zetten maar de verdediging van Den Bommel stond zijn mannetje. Den Bommel bleef steeds gevaarlijk met zijn uitvallen en in de 80e min gaf Ruben Rui dos Santos Johnno Bakker een niet te missen kans en werd het 2-0. Vlak daarna had Bryan Bouwens de 3-0, op aangeven van Johnno Bakker, op zijn schoen maar hij raakte de bal niet goed.
In de 90e min wist Serooskerke nog op 2-1 te komen maar daar bleef het bij en de 3 punten bleven op “De Kruus”.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard, Frank Post, Joris Buijs, Jesper vd Hoek, Mees Vroege (70e Bryan Bouwens), Ruben Rui dos Santos, Johnno Bakker

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.