Zwaluwe - Den Bommel 25 november 2017 Terug

In de lastige uitwedstrijd tegen vv Zwaluwe is het Den Bommel gelukt n punt mee te nemen naar huis. De thuisclub had weliswaar het meeste balbezit maar Den Bommel stond goed en gaf weinig ruimte aan de snelle voorwaartsen. In de 12e min leek Zwaluwe op voorsprong te komen maar de kopbal kwam niet verder dan de paal. Het spel was niet echt spannend, de beide doelmannen hadden ook niet veel te doen, maar aan beide kanten werd wel met veel inzet gestreden. De ruststand was dan ook 0-0. De 2e helft was n kopie van de 1e, Zwaluwe had wederom het meeste balbezit maar het lukte niet echt om een gaatje te vinden. Het enigste gevaar was n schot van zo'n 25 mtr dat niet verder kwam dan de paal. Den Bommel had nog wat kleine mogelijkheden maar het lukte niet om de uitstekende doelman te passeren. Toen in de 90e de uitstekend leidende scheidsrechter Luitgaarden voor de laatste maal blies stond de beginscore, 0-0, nog op het scorebord.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Patrick Verolme, Leon Breeman, Joey Bahnert, Hans Kornet, Mees Vroege, Frank Post, Joris Buijs, Brian Bouwens, Ruben Rui dos Santos.

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.