Den Bommel - Klundert 10 december 2016 Terug

In de laatste wedstrijd voor de wintersport is het Den Bommel niet gelukt de zegereeks voort te zetten. In de thuiswedstrijd tegen het op de 2e plaats staande vv Klundert stond na 90 min 3-5 op het scorebord.

Den Bommel begon fanatiek aan de wedstrijd en al na 2 min lag de bal in het net, een voorzet van Bryan Bouwens werd door Hans Kornet bij de 2e paal keurig langs de doelman geschoten, 1-0. Den Bommel bleef de eerste 20 min de bovenliggende partij maar daarna namen de gasten het over en moest Den Bommel steeds verder terug op eigen helft. In de 25e min kon een afstandsschot niet voldoende worden weggewerkt door Ti Jey Bins en de spits van Klundert wist hier wel raad mee en schoot de gelijkmakeer binnen, 1-1. Vlak daarna mocht Den Bommel van geluk spreken toen een voorzet met een achterwaartse kopbal op de lat belandde. In de 38e min kwam viel toch de 1-2, een indraaiende voorzet werd door niemand aangeraakt en verdween in het doel.
Den Bommel probeerde in de 2e helft direct orde op zaken te stellen maar moest in de 50e min de 1-3 incasseren, een afgeslagen corner werd door een speler van Klundert vol op de pantoffel genomen en het schot van zo’n 20mtr verdween onhoudbaar tegen het net. Vijf min later wist Den Bommel de marge weer terug te brengen tot 1 doelpunt, Wesley Bakker soleerde langs enkele verdedigers en wist uit een lastige hoek ook de doelman te verschalken, 2-3. Den Bommel ging op zoek naar de gelijkmaker maar in de 63e , even niet opletten in de verdediging en was het Klundert die de marge weer op 2 bracht. Nog gaf Den Bommel zich niet gewonnen en in de 65e min was het Wesley Bakker die een vrije trap over de muur in het net schoot, 3-4. Den Bommel bleef druk naar voren zetten maar de verdediging van Klundert gaf geen krimp. Vlak voor het eindsignaal werd het 3-5 en was de wedstrijd gespeeld.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnerth, Patrick Verolme, Leon Breeman (80 Ruben Rui dos Santos Fortes), Jordy Buys, Jesper vd Hoek, Hans Kornet, Frank Post, Johnno Bakker (85 Johan Kornet), Bryan Bouwens, Wesley Bakker.

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.