De Fendert 1 - Den Bommel 1 27 februari 2016 Terug

Alle voorgaande wedstrijden in de 2e periode waren door Den Bommel met winst afgesloten en ook de laatste wedstrijd in Fijnaart tegen De Fendert, werd gewonnen.
Al in de 5e min was het raak, Patrick Verolme zette vanaf het middenveld een rush in en schoot vanaf een lastige hoek de bal langs de doelman tegen de touwen, 0-1. Den Bommel had de wedstrijd in handen maar kon voor als nog dit niet omzetten in een grotere voorsprong. Naarmate de 1e helft verstreek ging Den Bommel slordiger spelen en de thuisclub had zelfs 2 goede mogelijkheden om op gelijke hoogte te komen maar had het vizier niet op scherp staan.
In de 2e helft bepaalde Den Bommel volledig het spel, in de 54e min passeert Johnno Bakker 3 man op rij en gaf daarna Wesley Bakker de mogelijkheid de 0-2 binnen te schieten. Den Bommel bleef de aanval zoeken maar moest wachten tot de 75e min voordat men de marge kon vergroten. Een corner kwam voor de voeten van Leon Breeman en met links schoof hij beheerst de bal in de hoek, 0-3. De Fendert kon geen vuist meer maken en hield zich voornamelijk bezig met het verdedigen van deze stand. In de 87e min vond Den Bommel opnieuw het net, Johnno Bakker was opnieuw de aangever en dit keer bood hij Patrick Verolme de bal op een presenteerblaadje om de 0-4 binnen te tikken. In de laatste min schoot Johnno Bakker zelf de eindstand, 0-5, op het scorebord.

Opstelling: Ti Jey Bins, Fran Post, Raoul Verolme, Leon Breeman, Joey Bahnert, Hans Kornet, Michel v St Annaland (65 Corné op ’t Hof), Johan Kornet, Patrick Verolme, Johnno Bakker, Wesley Bakker.