Verslag Rimboe 1 - Den Bommel 1 20 februari 2016 Terug

In de uitwedstrijd tegen Rimboe, uit de Wouwse Plantage, heeft Den Bommel de zegereeks kunnen voortzetten. In de 1e helft zag het er nog niet echt naar uit, beide ploegen gaven elkaar weinig ruimte en waren er geen echte mogelijkheden tot scoren. In de 2e helft viel de thuisclub iets terug en daar profiteerde Den Bommel goed van door 3x te scoren.

In de eerste helft was het een gelijk opgaande strijd en pas in de 35e was er de eerste echte doelpoging, deze was van de thuisclub. Na een goede combinatie werd er rakelings voorlangs het doel geschoten. Den Bommel kon wel regelmatig tot de 16mtr oprukken maar daar strandde de aanvallen. De beide doelmannen hadden dan ook vooralsnog weinig te doen.

In de 50e min was het Rimboe dat dichtbij een doelpunt pas maar met een snelle reflex kon Ti Jey Bins erger voorkomen. Daarna kreeg Den Bommel steeds meer de overhand en drukte het Rimboe meer en meer achteruit. In de 60e min een mooie combinatie tussen Johnno Bakker en Michel v St Annaland maar in kansrijke positie schoot Michel de bal langs de verkeerde kant van de paal. Twee min later was het wederom Michel van St Annaland die, op aangeven van Wesley Bakker, de mogelijkheid kreeg om Den Bommel op voorsprong te brengen en deze keer wist hij wel het net te vinden, 0-1. Den Bommel bleef de aanval zoeken en het was wachten op een volgend doelpunt. In de 72e min was het zover, Johnno Bakker ging goed door, zag in zijn ooghoek Wesley Bakker vrij staan, en gaf de bal breed zodat het een koud kunstje voor Wesley was om de 0-2 te scoren. Rimboe probeerde nog wat aan de stand te veranderen maar kon geen vuist meer maken. In de 86e min kwam ook nog de 0-3, Johnno Bakker omspeelde enkele verdedigers en gaf Michel van St Annaland een niet te missen kans.

Opstelling: Ti Jey Bins, Fran Post, Raoul Verolme, Leon Breeman, Joey Bahnert, Hans Kornet, Michel v St Annaland, Johan Kornet, Patrick Verolme, Johnno Bakker, Wesley Bakker.

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.