Verslag Den Bommel-Kogelvangers 15 maart 2015 Terug

Net zoals in de uitwedstrijd is het Den Bommel tegen De Kogelvangers niet gelukt om de als overwinnaar uit de bus te komen. In Willemstad kon in de tweede helft een achterstand van 2-0 nog worden goedgemaakt en werd er met 2-2 gelijk gespeeld met diverse kansen op de overwinning. In Den Bommel was een overwinning wederom voor het grijpen maar werden de kansen niet benut en waren het de bezoekers die de 3 punten mee naar huis namen.

Den Bommel begon geconcentreerd aan de wedstrijd en zocht regelmatig de aanval op. De bezoekers vingen de aanvallen rond de 16 mtr goed op en de pogingen van buiten de 16 mtr gingen naast of werden een prooi voor de doelman. In de 37e was het Corne Op ’t Hof die het dichtst bij een doelpunt was maar zijn inzet ging voorlangs. Vlak voor het rustsignaal zag Patrick Verolme zijn vrije trap van net buiten de 16mtr rakelings over de kruising zeilen.
Na rust lieten de bezoekers toch wel zien dat men niet alleen gekomen was om te verdedigen en zocht men waar mogelijk de aanval op. In de 55e min had dit resultaat, een aanvaller ontsnapte aan de buitenspelval en kon alleen op doel af. Doelman Bins wist tot 2x toe de inzet te keren maar de 3e poging ging toch tegen het net, 0-1. Den Bommel begon daarna aan een tegenoffensief en in de 67e min kreeg Joey Bahnert de beste mogelijkheid alleen voor doel maar zijn schot ging over het doel. Den Bommel bleef aandringen maar miste daarbij het geluk en de koelbloedigheid om de stugge verdediging van De Kogelvangers te verschalken.

Opstelling: Ti Jey Bins, Joey Bahnert, Raoul Verolme, Leon Breeman, Ruud Maliepaard (75 Jesper vd Hoek), Corne Op ’t Hof, Michel v St Annaland (65e Robin Noteboom), Patrick Verolme, Frank Post,(15 Wouter Bakelaar, Wesley Bakker

Kaarten: Raoul Verolme, Patrick Verolme, Joey Bahnert, Wouter Bakelaar

Voor foto's klik hier