Update aanpassingen Sportpark De Kruus 28 februari 2024 Terug

Als vereniging zijn wij in de volle breedte constant bezig om ons sportpark netjes en mooi te houden.
En te upgraden waar nodig.

• Zonnenpanelen

Onlangs heeft onze nieuwe sponsor, In2Solar, zonnepanelen geïnstalleerd op de Kruus.
Zo draagt v.v. Den Bommel een extra stukje bij aan verduurzaming. Wij zijn hier erg trots op en blij mee.

Wij zijn al erg blij met onze nieuwe sponsor In2Solar maar zij hebben nog een extra interessant initiatief voor onze voetbalvereniging.
Naast een vast bedrag willen zij per via v.v. Den Bommel aangedragen klant, een bedrag van €150-, aan ons sponsoren.
Dit initiatief noemen zij #samenspelensamendelen.

Dus heb je interesse in zonnepanelen, en kom je In2Solar op het spoor via dit bericht, of anderszins
via vv Den Bommel > meld het aan In2Solar en help daarmee de club aan een extra donatie.

Meer info? Contact Daniek de Roon of Henri Zwerus.