Cursus Verenigingsscheidsrechter op Goeree-Overflakkee 17 augustus 2022 Terug

De Jonge Spartaan wil proberen de KNVB cursus Verenigingsscheidsrechter naar Goeree-Overflakkee te halen.
Het gaat om 4 cursusavonden die bij verschillende clubs verdeeld over het eiland kunnen worden georganiseerd.
Zo kan, zonder grote reisafstanden, geprobeerd worden het aantal (opgeleide) scheidsrechters voor de clubs op het eiland te vergroten.
Er is totaal plaats voor 18 deelnemers, als er minder deelnemers zijn kan er ook worden gestart (alleen zijn de kosten iets hoger).

Wat houdt de cursus in?

• Gericht op het fluiten van wedstrijden van elftallen (senioren en junioren bij de club)
  • 1 cursusavond per maand, totaal 4 cursusavonden van 3 uur en tussendoor tijd om wedstrijden te fluiten op de club
  • Geen vooropleiding of eerdere cursus nodig, zowel beginnende als meer ervaren scheidsrechters kunnen deelnemen

Meer informatie kunnen jullie ook vinden op we website van de KNVB: https://www.knvb.nl/assist-scheidsrechters/opleidingen/verenigingsscheidsrechter

Doel is om de cursus dit najaar te laten starten.

Interesse, vragen? laat dit dan even weten via bestuur@vvdenbommel.nl