Den Bommel - BZC/Zuiderpark 06 november 2021 Terug

Ook in de thuiswedstrijd tegen BZC/Zuiderpark, als laatste geklasseerd met 1 punt, lukte het Den Bommel niet om weer wat punten aan het totaal toe te voegen. Het was een niet al te beste wedstrijd en bij Den Bommel lukte er vandaag helemaal niets, de punten gingen dan ook mee naar Rotterdam.

In de 11e min was er een goede mogelijkheid voor Den Bommel om op voorsprong te komen maar de toegekende strafschop, genomen door Wesley Bakker, werd door de doelman gestopt. Toch was het enige minuten later Den Bommel dat op voorsprong kwam door Stefan Klink die een pass van Johnno Bakker keurig met links binnen schoot.
Lang duurde de vreugde niet, 5 min later kregen de bezoekers een strafschop toegekend en die wisten hier wel raad mee, 1-1.
In de 40e min kwam BZC/Zuiderpark ook nog op voorsprong toen een schot van de zijkant over doelman van Reijn in het net belandde.
Johnno Bakker wist vlak voor het rustsignaal ook nog een keer het net te vinden zodat men met 2-2 de rust inging.

De tweede helft wilde Den Bommel de wedstrijd naar zich toe trekken maar het was BZC/Zuiderpark dat liet zien dat men graag met de 3 punten naar huis wilden. In de 47e min werd een voorzet keurig binnen gekopt, 2-3 en in de 56e werd het zelfs 2-4. Den Bommel kon geen vuist maken om nog wat terug te doen. Het werd in de 84e min ook nog 2-5 na een snelle uitval. Vlak voor het einde wist Wesley Bakker nog de 3-5 binnen te schieten.

Opstelling: Sander v Reijn, Daniël Mullenberg, Stefan Klink (65 Luca vd Boogert), Raoul Verolme, Leon Breeman (75 Jan de Baar), Dave v Eijmeren, Jesper vd Hoek, Frank Post , Johnno Bakker (60 Daniek de Roon), Wesley Bakker, Ruben Rui dos Santos

Voor foto's klik hier