Rabo ClubSupport 04 oktober 2020 Terug

STEM VOOR VV DEN BOMMEL BIJ RABO CLUBSUPPORT!!

Van 5 tot en met 25 oktober kunnen leden van de RABOBANK met een stem op vv Den Bommel onze club een handje helpen. Elke stem levert geld op voor de vereniging.
RABO CLUB SUPPORT is de nieuwe naam van de actie die voorheen bekend stond als RABO CLUBKAS ACTIE (het financieel ondersteunen van je favoriete club).

Hoe kan ik stemmen:
door in te loggen in de app of op de website van de Rabobank n dan via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.
Elk lid mag 5 stemmen uitbrengen op de verenigingen en stichtingen, waarvan er maximaal 2 op dezelfde vereniging/stichting mag worden uitgebracht.

Waarom heb ik geen stemcode ontvangen?
Dit jaar is het mogelijk om te stemmen via de app of als je ingelogd bent op de website van Rabobank. Hiervoor is geen stemcode nodig.