Seolto - Den Bommel 18 januari 2020 Terug

De eerste wedstrijd na de winterstop, in Zevenbergen tegen Seolto, heeft Den Bommel 2 punten laten liggen. In tegenstelling tot de wedstrijd in het trainingsweekend waar men met veel inzet de wedstrijd tegen vv Veenendaal speelde, was het nu zeer matig spel. De eerste 10 min waren nog veel belovend en wist men nog op 0-1 te komen door Patrick Verolme na goed terug leggen van Frank Post maar daarna was het kommer en kwel.
De matig leidende scheidsrechter zorgde daarnaast ook nog wat voor irritatie door het spel vele malen stil te leggen en te pas en te onpas met gele kaarten te strooien.
In de 2e helft ontving Johan Kornet in de 62e  zijn tweede gele kaarten en kon gaan douchen. Seolto kreeg daarna even een opleving en wist bij een uitval de 1-1 te scoren.
Even late kreeg ook een speler van Seolto zijn 2e gele kaart en was het weer 10 tegen 10.
Den Bommel was echter niet bij machte om het de thuisclub lastig te maken. Zelfs toen er nog een verdediger van Seolto met direct rood, na een grove charge op Johnno Bakker, eraf moest wist Den Bommel hiervan niet te profiteren en bleef de stand op 1-1 staan.

Opstelling: Rick Postema, Johan Kornet, Joris Buijs, Stefan Klink, Leon Breeman, Frank Post (80 Thomas Engels), Ruben dos Santos, Patrick Verolme, Wesley Bakker( 65Corné op ’t Hof), Johnno Bakker, Jesper vd Hoek