Den Bommel - WHS 02 november 2019 Terug

Ook in de thuiswedstrijd tegen WHS is het Den Bommel gelukt de punten op “De Kruus” te houden.
In de eerste helft was het een gelijk opgaande strijd maar in de tweede helft was het Den Bommel dat beter uit de kleedkamer kwam en de wedstrijd naar zich toe trok.

In de eerste helft was er voor het publiek niet veel te beleven. In 1e instantie was het WHS dat meer balbezit had en Den Bommel teveel achter de feiten aan liep. Het laatste kwartier kwam Den Bommel wat beter in de wedstrijd maar zonder echt gevaarlijk te worden.

Den Bommel begon wat feller aan de tweede helft en dat resulteerde al snel in een mogelijkheid voor Johnno Bakker maar zijn schot ging rakelings voor het doel langs. WHS had het nu wat moelijker om op de helft van Den Bommel te komen. In de 63e min kreeg Patrick Verolme voldoende tijd om de juiste hoek uit te zoeken en zijn bekeken schot was de doelman te machtig, 1-0. Een kwartiertje later was er wederom een goede aanval van de thuisclub, de inzet werd door een verdediger van WHS met de hand gekeerd en dat betekende een strafschop. Patrick Verolme wist hier wel raad mee, 2-0.
WHS gaf de moed op en vlak voor het eindsignaal viel ook nog de 3-0. Een schitterende aanval werd wederom door Patrick Verolme binnen geschoten.
Uitslag was misschien wat geflatteerd maar zeker wel verdiend.

Opstelling: Sonny Kievit, Johan Kornet, Joris Buijs, Stefan Klink, Leon Breeman, Frank Post, Jesper vd Hoek, Patrick Verolme, Wesley Bakker, Johnno Bakker, Thomas Engels (80 Dave v Eijmeren)