Jeugddag 2017 26 mei 2017 Terug

Eerste jeugddag SJO D.B.F. op 26 mei

Op vrijdag 26 mei, de dag na Hemelvaartsdag, staat de jaarlijkse jeugdddag op het programma. De jeugddag die georganiseerd wordt voor de jeugdleden van de voetbalverenigingen van Den Bommel en Achthuizen vindt plaats op het terrein van v.v. Den Bommel. De dag begint om 10:00 en zal rond 16:00 eindigen.

Programma
De jeugdleden worden om 10:00 verwacht waarna ze in groepjes allerlei spelletjes gaan doen. Hierbij wordt er onder andere weer volop gebruik gemaakt van de pannakooi en het beachvolleybalveld. Ook is er dit jaar een snelheidsmeter, die de snelheid van je schot meet! Er zijn natuurlijk nog veel meer spelletjes te doen, zo is er voor de allerkleinsten een springkussen. Tussen de middag wordt het eten verzorgd voor de jeugdleden.

SJO D.B.F.
De jeugddag is de jaarlijkse afsluiter van het jeugdseizoen. Als bestuur kijken we vol trots terug op dit seizoen. Het was namelijk voor het eerst dat de voetbalverenigingen Den Bommel en Fios op het gebied van de gehele jeugd hebben samengewerkt. Deze samenwerking zal ook de komende seizoenen doorgezet worden. Zo is er voor volgend seizoen al een SJO D.B.F. tenue in ontwikkeling. Kortom, mooie ontwikkelingen voor de voetbalverenigingen uit Achthuizen en Den Bommel.

Vrijdag 26 mei
De jeugddag wordt dit jaar opnieuw mede mogelijk gemaakt door K.Bruggeman Autorijschool. Ook benieuwd geworden wat er dit jaar allemaal te doen is en wie er dit jaar met de wisselbekers aan de haal gaat? Kom dan een kijkje nemen op 26 mei op de jeugddag van de SJO D.B.F.