Een (tussentijds) berichtje vanuit het bestuur 07 mei 2017 Terug

Er staat voor de komende periode een hoop te gebeuren op ons sportpark.

Op maandag 19 juni start de aannemer met de vernieuwing van ons 1e veld.

De werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit het aanleggen van een beregeningsinstallatie, plaatsen van nieuwe ballenvangers en leunhekken rond het veld. Tevens zullen er nieuwe voorzieningen aan de hekken komen voor het plaatsen van de reclameborden en er wordt een nieuw pad aangelegd rond het veld. Al met al een boel werk met als resultaat een top veld!

De werkzaamheden zullen klaar zijn bij aanvang van het nieuwe seizoen.

De unit aan de parkeerplaats zal ook verder worden gerealiseerd. Er worden voorbereidingen getroffen om de binnenwanden te plaatsen en binnenkort zal de riolering en verdere leidingen worden gelegd. Er zal hard gewerkt worden om deze unit waarin een kleedruimte voor de scheidsrechter en een groot kleedlokaal zal komen, voor het nieuwe seizoen klaar te hebben.

Als derde project wordt de damestoilet vernieuwd en uitgebreid. Werkzaamheden die ook al lang op het verlanglijstje van onze vereniging staan.

Alles bijelkaar opgeteld een ambitieuze doelstelling die we zeker gaan halen als we voldoende handjes hebben van onze leden. Huib Wolfert heeft de regie over de werkzaamheden die staan te gebeuren. Meld je aan bij Huib om als vrijwilliger mee te werken aan deze projecten. Je hulp is meer dan welkom.

Het Bestuur