Sportplaatjes 23 september 2016 Terug

Sportplaatjesactie VV Den Bommel/SJO D.B.F. op zondag 18 september van start bij Agrimarkt Middelharnis!

Eindelijk is het dan zo ver. Vanaf zondag 18 september ontvangen klanten van Agrimarkt Middelharnis bij
€ 15,-* aan boodschappen een setje met VV Den Bommel/SJO D.B.F.-sportplaatjes gratis. Vraag aan familieleden en kennissen of ze ook voor je willen sparen. Op deze wijze wordt het vrij eenvoudig om alle verschillende plaatjes bij elkaar te sparen.

Sparen en bewaren in het unieke VV Den Bommel/SJO D.B.F.-verzamelalbum
Alle 271 sportplaatjes kunnen bewaard worden in het speciaal voor VV Den Bommel/SJO D.B.F. ontworpen sportplaatjes verzamelalbum. Ieder individueel gefotografeerd lid krijgt een gratis verzamelalbum verstrekt! Deze gratis albums worden vanaf zaterdag 17 september via de leiders op de verenging verspreid. Zorg dat je het album tijdig in je bezit hebt, zodat je vliegend van start kan gaan met het sparen van alle plaatjes van De VV Den Bommel. Overige leden en geïnteresseerden kunnen het album aanschaffen bij Agrimarkt Middelharnis.

Namens het bestuur van VV Den Bommel en Agrimarkt Middelharnis, veel spaarplezier toegewenst!

* exclusief tabak en emballage