Nieuwsflits SJO D.B.F. 26 augustus 2016 Terug

Activteitenbijdrage

Voorheen was het bij v.v. Den Bommel gebruikelijk om per wedstrijd wasgeld te betalen, SJO D.B.F. heeft dit afgeschaft.
Vanaf dit seizoen hebben we een activiteitenbijdrage. Deze bijdrage is bedoeld om voor de spelers een leuke activiteit te organiseren.
Denk bijvoorbeeld aan jeugddag, voetbalkamp of iets dergelijks. Hier gaan we nog goed over nadenken!
Hoe gaat het in z’n werk ?
Per seizoen betaalt elke speler een bedrag van € 20. Voor de winterstop €10 en na de winterstop €10.
Dit mag in één keer of elke week betaald worden. Dit betaal je bij de leider van het team waarin gespeeld wordt en die levert het in bij de penningmeester.
Het is een vrijwillige bijdrage, geen verplichting.

Wassen westrijdtenues

De wedstrijdtenues worden per team gewassen. Dit wordt door de leider van het team gecoördineerd.
Ouders wassen per toerbeurt alle tenues of er moet een ouder zijn die wekelijks wil wassen.
Er wordt hier door de verening geen geld voor betaald.
De trainingspakken en tassen vallen onder de eigen verantwoordelijkheid van de spelers.
Aan het eind van het seizoen moeten deze pakken en tassen weer ( in goede staat ) worden ingeleverd.