Jeugddag 08 mei 2016 Terug

Jeugd dag v.v Den Bommel

Op vrijdag 6 mei stond de jaarlijkse jeugd dag op de agenda. Op deze dag waren de jeugdleden van zowel v.v. Den Bommel als r.k.v.v. FIOS welkom. Het werd een groot succes, mede door de temperatuur die opliep naar 24 graden, maar ook door de vele aanmeldingen. De dag bestond uit het doen van allerlei spelletjes zoals het meten van je schotsnelheid, zweefbal, voetballen in de pannakooi, parcours afleggen, voet volleyen en penalty’s schieten op de keepers van de selectie. Ook waren er deze dag 10 kabouters aanwezig die na afloop een echt gepersonaliseerd diploma ontvingen. Deze jeugd dag werd gesponsord door Autorijschool K. Bruggeman, waarvoor hartelijk dank!
Waar dit seizoen al de F en E jeugd met elkaar voetbalt, gaat vanaf volgend seizoen de hele jeugd samenwerken. Uit de jeugdbesturen van beide verenigingen is een nieuw jeugdbestuur gevormd. Zij zullen zich bezig houden met de Samenwerking Jeugd Organisatie (SJO). Dit overkoepelend samenwerkingsverband zal de naam SJO D.B.F. krijgen. Zowel leiders als spelers kijken uit naar deze nieuwe samenwerking!
De SJO D.B.F. is daarnaast verheugd te kunnen melden dat er in totaal 10 elftallen komen waaronder een meisjes elftal. Als je interesse hebt om bij de SJO D.B.F. te komen voetballen ben je van harte welkom om kennis te komen maken en een keer mee te trainen.