Sparta - MVV Vrijdag 06 Februari 2015 17 februari 2015 Terug

Vrijdagavond 6 februari

Zijn de E's, D's, C's en B's van VV Den Bommel naar de Jupiler League wedstrijd Sparta-MVV geweest.

In totaal waren dit bijna 50 spelers. De ene getooid met een bontmuts, anderen met een deken en zelfs echte Sparta sjaals werden gedragen.
Het werd een super leuke avond, alle spelers en speelsters hadden het prima naar hun zin.

En ondanks de gevoelstemperatuur van -10 lieten de Bommelaren zich goed horen.

Het "Zullen wij laten ho-ho-ren > SP.. AR.. TA!!!!"  schalde regelmatig over de tribunes.
En ondertussen werd de meegebrachte chips gegeten en werd er wat lekkers gedronken op de tribune.
Sparta won met maar liefst 4-1, na een 1-1 ruststand.
Om een beetje op te warmen deden de kids zich tegoed aan broodjes worst en frikandel en de begeleiders warmden zich aan de warme koffie.

Tegen 22.00 uur zat de wedstrijd erop en gingen we met een kolonne van 16 auto's vanaf Rotterdam weer huiswaarts.

De Activiteitencommissie van VVDB bedankt alle rijders en begeleiders voor de super leuke avond !!!

Klik Hier voor Foto's