Verslag Den Bommel F1 15 november 2014 Terug

Zaterdag 15-11-2014 stond de wedstrijd thuis tegen Hekelingen op het programma. Om 10:00 in de stromende regen begon de wedstrijd. Zonder Kim, die had haar keel en neusamandelen laten knippen. Beterschap Kim. Vico was snel teruggekomen van zijn wedstrijd bij de F2 om te assisteren. Voordat de supporters een plekje hadden gevonden langs het veld, was het al 4-0 voor Den Bommel. De 2 meiden opende de score. Mendy schoot op doel, deze werd tegengehouden, maar Jadyn schoot de terugkerende bal in het doel, 1-0. Daarna schoot Mendy de 2-0 binnen en binnen een minuut ook de 3-0. Tristan maakt de 4-0, na verkeerd uittrappen van de keeper. Dit gebeurde allemaal in de eerste 4 minuten. Door mooi samenspel van Tristan en Sven, scoorde de Sven de 5-0. Jimmy en Vico waren aan het buffelen op het middenveld en veroverde veel ballen van de tegenpartij. Hierdoor kreeg Rowen de bal in de 12e minuut, haalde keihard uit en liet de keeper kansloos, 6-0. Den Bommel kreeg daarna nog diverse kansen van Sven, Mendy en Jimmy. Deze werden allemaal tegengehouden door de keeper en verdedigers van de tegenpartij. Jadyn kopte nog uit een hoekschop, de bal net over het doel. Tristan maakte in de 17 minuut de 7-0, na een mooie aanval met Sven. Tristan maakte net voor de rust ook de 8-0. Deze kwam uit een corner. Eerst schoot Vico op doel, deze werd tegengehouden en terug het veld in gebracht. Tristan twijfelde niet en schoot direct op doel. Na rust kwamen de 2 meiden uit de startblokken. Jadyn maakte de 9-0 en daarna de 10-0 uit een voorzet van Mendy. Ivar wilde voetballen, daarom ging Rowen keepen in de 2e helft. Ivar en Vico gingen buffelen op het middenveld, samen met Jimmy en Mendy. Menige bal werd veroverd van de tegenstander. Vico kwam nog in botsing met een tegenstander, wat resulteerde in een kleine bult op zijn hoofd. Na de wedstrijd was hij dit al vergeten. Door al dat werk op het middenveld, kon Sven, op aangeven van Jimmy de 11-0 binnenschieten. De tegenstander kon ook nog een doelpunt maken. Rowen ging mee voetballen en de tegenstander maakte gebruik van het lege doel. Een hard schot naar voren en een aanvaller van de tegenstander kon zo de 11-1 binnenschieten. Sven schoot vervolgens de 12-1, 13-1 en 14-1 binnen. Sven kreeg deze kansen door goed samenspel van Tristan, Jadyn, Jimmy en Mendy. Tristan maakt het laatste doelpunt 15-1. Een productieve ochtend voor Den Bommel. Dit is bereikt door goed samenspel en volledige inzet van iedereen. Volgende week staat Oostvoorne uit op het programma.