Hellevoetsluis E4 - Den Bommel E2 15 november 2015 Terug

Hellevoetsluis E4-VVDB E2, zaterdag 14-11-2015.

Een vroegertje vandaag, er moest al om 08.30 uur afgetrapt worden in Hellevoetsluis. Kim hielp de F1 die te weinig spelers hadden en wij hadden 2 extra krachten in Hidde en Rowen. Jadyn was vandaag onze captain. H’voet begon wat feller aan de wedstrijd en al snel lag de 1-0 erin na een corner. Maar na zo’n 5 minuten kwam DB beter in de wedstrijd. Er was een prachtige combinatie tussen Tony, Rowen, Collin, weer Rowen en Mendy. De bal kwam uit bij de captain maar Jadyn schoot net naast. Maar het was prachtig samenspel. DB ging door en Collin kreeg aan de zijkant de bal, hij dribbelde een paar meter en haalde toen keihard en schitterend uit. De bal verdween net onder de kruising en via de paal in de goal, 1-1.Kort daarna schoot Rowen op de goal, maar de keeper redde. Inmiddels was Hidde ingevallen en hij pakte direct tot 2x toe goed de bal af en hij speelde door op Collin die er wel raad mee wist, 1-2 ! DB liep echt heel goed te ballen, achterin waren Tony en Roy scherp en ze pakten veel ballen af en passten dan goed door naar het middenveld waar Roan en Mendy wel raad wisten met de ballen. Jadyn kreeg een grote pass na een assist van Collin, maar haar schot ging 3 cm naast de verkeerde kant v.d. paal. Na een mooie actie van Rowen speelde hij Collin aan, maar zijn schot ging ook naast. Keeper Tim moest pas na zo’n 20 min. weer eens aan de bak, met zn voet redde hij op een schot en even later was hij ook bij een corner de baas over de bal. Nadat Rowen nog een schot op de H’voeter keeper had losgelaten was het ineens aan de andere kant 2-2 na een bekeken schot in de hoek. Maar DB bleef lekker voetballen en Collin gaf een schitterende dieptepass op Mendy, die liep een paar meter verder met de bal waarna ze prachtig raak schoot in de verre hoek, 2-3 ! En dat net voor de rust, een mooi moment dus. In de rust erop gehamerd om geconcentreerd te blijven en voor elke bal en meter te knokken. Op de een of andere manier lukte het bij een aantal spelers helaas niet om de focus erbij te houden. Het werd al snel 3-3 toen er niet ingegrepen werd bij een aanval. Na een corner maakte H’voet 4-3. Eerlijk is eerlijk, dit was een prachtige goal.  DB leek zich nu iets te herpakken en Collin knalde de bal op de paal. Er volgde nog een corner, die door Rowen hard over werd geknald. Even later was het weer Rowen die vuurde, maar de keeper redde knap. H’voet kwam er nu gevaarlijk uit, de spits ging 1-op-1 op Tim af, maar die redde keurig met zijn voet. Er volgde een corner die eerst werd uitverdedigd. Maar H’voet viel gelijk weer aan en de Bommelse defensie greep niet in waardoor het 5-3 werd. De pijp was nu leeg en het werd ook nog 6-3 toen Tim een bal door zn vingers liet glippen. In de laatste minuten schoot Collin nog een keer op de paal en Tim had nog 1 safe nodig om de 7-3 te voorkomen. Zo verloren we voor de derde keer op rij, maar er had echt meer ingezeten vandaag.

Goals: Mendy 1x, Collin 2x.

A.s. zaterdag spelen we weer uit > om 08.30 in en tegen Zuidland.
Vertrek 07.20 uur vanaf de Kruus.