Verslag Strijen C - Den Bommel C 06 oktober 2015 Terug

Den Bommel C verplettert Strijen

Dinsdagavond stond voor de C’s van VV Den Bommel een inhaalwedstrijd op het programma. Deze wedstrijd werd zaterdag afgelast en zodoende dinsdag 6 oktober om 19:30 ingehaald. Onze hardwerkende leider Jack van Kouteren moest helaas afzeggen wegens werkverplichtingen, waardoor Leen Kievit vanavond leider was.

De wedstrijd begon heel erg goed, zo merkte ook Robin aan de kant op. Hij mocht vanavond helaas niet meedoen, vanwege het aantal mensen in het team, maar was wel aanwezig. Robin was blij toen broer Thomas scoorde en hij dacht dat dit de 2-0 was. Door oplettende moeders aan de zijkant werd hem verteld dat het toch echt al 4-0 stond.
Er was geen vuiltje aan de lucht voor Den Bommel en ze konden vrij makkelijk de voorsprong uitbouwen naar 7-0 met de rust.

In de rust werden de C’s verteld dat ze erg slecht bezig waren, met enkel verbazende gezichtjes tot gevolg. Grapje natuurlijk. Even serieus, er werd gezegd zo door te gaan en het veld goed breed te houden. Op deze manier proberen nog zoveel mogelijk doelpunten te maken. En dit lukte heel goed. Na wat omzettingen in de rust, begonnen ze even wat onwennig. Dit zorgde voor het enige gevaar van Strijen, waardoor ze ook op het scoreboard verschenen. Hierna pakte de C het weer ontzettend goed op en vielen de doelpunten als regen uit de lucht. Zo scoorde Mathé drie keer na rust en elk doelpunt werd met veel gejuich door zowel toeschouwers als medespelers ontvangen. Den Bommel kwam niet meer in gevaar en kon de score uitbreiden tot 16-1.

Kortom een hele mooie avond voor de jongens en meiden van de C. Na een reeks van overwinningen zijn de C’s in de race om eerste te worden in de beker. Zaterdag staat er een boeiende wedstrijd op het programma om 12:00 op Sportpark ‘De Kruus’. Bij deze nodigen de C’s van Den Bommel iedereen uit om te komen kijken en aan te moedigen. Tot zaterdag!

Doelpuntenmakers:

Sam:1