Den Bommel - Klundert 15 februari 2020 Terug

Uiteindelijk was iedereen het er over eens dat een gelijkspel een terechte uitslag was.
Voor beide ploegen waren er wel mogelijkheden om te scoren maar het lukte net niet of er was een doelman die weigerde “mee te werken”.

In de 6e min leek Den Bommel op voorsprong te komen toen Patrick Verolme knap een voorzet binnen kopte maar volgens de scheidsrechter had hij eerst een overtreding gemaakt.
Klundert liet zich niet van de wijs brengen en kwam steeds beter in de wedstrijd. Het lukte echter niet om de verdediging van Den Bommel echt lastig te maken. De thuisploeg had nog wel even een beetje geluk toen de scheidsrechter bij een overtreding binnen de 16 mtr aangaf dat er niets aan de hand was.

In de 2e helft was het Klundert dat in de 51e minuut als eerste de kans had om op voorsprong te komen maar de voorzet werd vlak voor doel overgeschoten. Even later was het de doelman van de bezoekers die met een knappe reactie een kopbal van Ruben dos Santos via de paal uit zijn doel wist te tikken. Klundert bleef loeren maar een goede keepende Postema stond steeds op de juiste plaats om de inzetten onschadelijk te maken.
Vlak voor het einde had Patrick Verolme nog een mogelijkheid maar zijn schot ging schuin voorlangs het doel.

Opstelling: Rick Postema, Johan Kornet (65 Thomas Engels), Corné op ‘t Hof, Stefan Klink, Leon Breeman, Frank Post, Ruben dos Santos, Patrick Verolme, Wesley Bakker, Johnno Bakker, Jesper vd Hoek (75 Dave van Eijmeren)

Voor foto's van de wedstrijd klik hier.