Kogelvangers - Den Bommel 25 januari 2020 Terug

In tegenstelling tot de wedstrijd van vorige week heeft Den Bommel zich van zijn betere kant laten zien in de uitwedstijd tegen Kogelvangers in Willemstad.
Met veel inzet en geduld werd de tegenstander bestreden en als het vizier iets beter had gestaan was de einstand groter uitgevallen dan de 0-1.
Met name Ruben dos Santos kreeg in de beginfase enkele goede mogelijkheden om de score te openen maar de afwerking was niet nauwkeurig genoeg. De thuisclub probeerde het wel maar het lukte niet om de goed spelende verdediging het lastig te maken. Pas in de tweede helft wist Den Bommel het net dan eindelijk te vinden, Johnno Bakker ging op links goed door en zijn voorzet werd door Wesley Bakker goed binnen getikt. De thuisclub probeerde nog met man en macht iets aan de stand te veranderen maar Den Bommel, met een goed keepende Postema, gaf geen krimp en toen de scheids voor de laatste maal blies waren de drie punten binnen.

Opstelling: Rick Postema, Corné op ‘t Hof, Joris Buijs, Stefan Klink, Leon Breeman, Frank Post, Ruben dos Santos, Patrick Verolme, Wesley Bakker, Johnno Bakker, Jesper vd Hoek

Voor foto's van de wedstrijd klik hier