Sc Botlek - Den Bommel 24 november 2018 Terug

Bij de rust leek Den Bommel nog op rozen te zitten maar 45 min later was het anders, net als vorige week werd een voorsprong van 2-0 uit handen gegeven en stond men met lege handen.
Den Bommel begon goed aan de wedstrijd maar moest wachten tot de 27e min voordat dit in een doelpunt uitgedrukt kon worden, Johnno Bakker omspeelde 2 verdedigers en schoot vanaf de zijkant de bal langs de doelman, 0-1. Vlak voor het rustsignaal was er een snelle combinatie over links, Ruben Rui dos Santos gaf de bal voor en Wesley Bakker tikte de bal keurig binnen, 0-2.

Wat er in de thee heeft gezeten is niet bekend maar binnen 10 min stond de 2-2 al op het scorebord. Botlek geloofde er weer in en bleef druk naar voren geven. In de 64e min was de 3-2 een feit. Den Bommel probeerde daarna nog terug te komen, kreeg via Wesley Bakker en Johnno Bakker nog goede mogelijkheden om te scoren maar het was de thuisclub die in de 88e min het duel besliste door de 4-2 binnen te schieten.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordan Braafhart (75 Mees Vroege), Patrick Verolme, Leon Breeman, Jordy Buijs, Frank Post, Jesper vd Hoek, Stefan Klink, Johnno Bakker, Ruben Rui dos Santos (65 Joris Buijs), Wesley Bakker