Den Bommel - Oostkapelle 07 oktober 2017 Terug

Ook in de 3e wedstrijd is het Den Bommel niet gelukt het niveau te halen wat verwacht was. Het wordt per week beter maar deze keer was het nog niet voldoende om punten te pakken tegen het op bezoek zijnde Oostkapelle.
Het waren de bezoekers die in de 4e min als eerste gevaarlijk werden maar de voorzet kon net niet worden binnen getikt. Den Bommel probeerde het wel maar het lukte steeds net niet. In de 23e min kwam de 0-1 op het scorebord, een vrije trap van 17 mtr werd snoeihard over de muur in de bovenhoek geschoten. In de 32e min probeerde Jordy Buijs, met de handen op de rug, een schot te blokkeren. De bal kwam tegen de arm en de scheids zag hier opzettelijk hands in, penalty en de 0-2. Den Bommel probeerde steeds meer druk naar voren te geven en in de 38e min leverde dit de 1-2 op, een bekeken schot van Mees Vroege was de doelman te machtig. Na rust ging Den Bommel vol in de aanval en in de 48e min werd Ruben Rui dos Santos binnen de 16mtr neergehaald. De toegekende strafschop werd door de doelman uit de rechter beneden hoek getikt. Even later was het Oostkapelle dat bij een snelle counter de 1-3 scoorde, weliswaar in buitenspel positie maar de scheids wilde hier niets van weten. Den Bommel bleef op de aanval spelen en Oostkapelle bleef loeren op snelle counters. In de 64e min werd het ook nog 1-4. Den Bommel kon hier niets meer tegenover stellen.

Opstelling: Sonny Kievit, Jordy Buijs, Joris Buijs, Leon Breeman, Joey Bahnert, Jesper vd Hoek, Frank Post (73 Johan Kornet), Bryan Bouwens, Mees Vroege, Wesley Bakker, Ruben Rui dos Santos.

Voor foto's van de wedstrijd klik hier